Üzenet

A Munkáim oldalra folyamatosan fogom feltölteni azokat a dolgokat, amiket én készítettem saját kezűleg. Ezek között vannak teljesen saját ötletek és olyanok amiket másoktól, máshonnan láttam. Remélem ezek az ötletek, alkotások tetszeni fognak, esetleg egy kis inspirációt is adnak, ha te is kreatív lélek vagy, mint én...vagy akkor is ha nem. Ha valami felkeltette az érdeklődésed és nem teljesen érthető vagy érdekelnek a részletek írj kommentet és szívesen segítek. Jó nézelődést! ^^

2014. augusztus 23., szombat

Ékszeres doboz

Ezt a dobozt majdnem egy éve készítettem, tesóm névnapi ajándéka volt benne.




A doboz kb. 4-5 cm nagyságú, és egy szivacsdarabot tettem bele, hogy megtartsa a medált, merthogy egy Trónok Harcás nyakláncot kapott tőlem. :)

Ilyen a nyaklánc:  




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése