Üzenet

A Munkáim oldalra folyamatosan fogom feltölteni azokat a dolgokat, amiket én készítettem saját kezűleg. Ezek között vannak teljesen saját ötletek és olyanok amiket másoktól, máshonnan láttam. Remélem ezek az ötletek, alkotások tetszeni fognak, esetleg egy kis inspirációt is adnak, ha te is kreatív lélek vagy, mint én...vagy akkor is ha nem. Ha valami felkeltette az érdeklődésed és nem teljesen érthető vagy érdekelnek a részletek írj kommentet és szívesen segítek. Jó nézelődést! ^^

2014. augusztus 23., szombat

Az új hobby

Nagyjából egy időben, amikor indult a blog akkor találkoztam az indiáncsomózással. Véletlenül. Különböző oldalakat nézegettem, meg képeket és erre a gyönyörűségre lettem figyelmes:



Egyből beleszerettem és eldöntöttem, hogy nekem márpedig lesz ilyen karkötőm! Jött a keresgélés a technika és minták után, több csomózós oldalt is átböngésztem (itt meg is köszönöm az összes ilyen oldal készítőjének, mert rengeteget segítettek ^-^).
Ki is próbáltam egyszerűbb mintákat, de csak vékony hímző fonalam volt, az pedig nem jó ehhez a csomózáshoz. Ellátogattam egy online áruházba és jól bevásároltam szebbnél szebb fonalakból és kapcsokból. :)

Sajnos ez nem a legjobb minőségű kép, mert csak úgy lefotóztam, de élőben gyönyörűek :) 

Aztán kísérletezgettem egyszerűbb karkötővel, az első még kicsit egyenetlen lett, de a végére már belejöttem, a második már szinte gyerekjáték volt, és így tovább...

Így készült az első karkötő:


A többiről nemsokára..:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése